Tune of Straja 2011

The Truth About F.I.M

F.I.M. = Fundamente de Inginerie Mecanica

Tin minte ca pe epoca Rendi Trendi, deja asteptam sa scap de torsoare, binormale sau triedre a lui Frenet, kestii care nu le puteam vedea/auzi, 'dapoi invata. Iata ca istoria se repeta prin acest FIM.

Sunt de acord, cu acele cunostiinte generale, dar sincer.. sincer nu am treaba cu facultatea de Mecanica vis-a-vis. Ei sunt ei, noi suntem noi. Am ZERO interes pt materiile lor, tocmai de aceea nu le vreau la mine in curte, adica in capul meu.

Si de materiile de la ETC strecurate la noi inca nu m-am legat...

De azi am dat startul la o mica colectie de statusuri legate de aceasta materie:

Sa FIM sau sa nu FIM? (C.Silviu)

Hai sa FIM high("Ratanu")

F.I.M aka 1000110.1001001.1001101 ("Mariusic") Fimmortality("Ratanu")

Daca tot ce ai in mana e un burghiu, restu tzi se par torsoare(Mircea). Derivat din: "daca tot ce ai in mana e un ciocan, restu ti se par cuie"

sa FIM realisti, romania nu are nicio sansa la euro 2008 ("Ratanu") Noi sa FIM sanatosi (Mircea si Ratanu)

....

Cand se vor strange mai multe, voi declara castigatorul care va fi recompensat prin a-mi explica si mie partea de statica, si in premiera, inclusiv partea dinamica.

No comments:

M I R C E A

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

A dream is an answer to a question we haven't learn how to ask.

Followers