Tune of Straja 2011

new song

Buchard mi-a trimis doua piese demo facute de el... dintre care una m-a cucerit instant: este vorba de "Ocean Deep's". Daca pana acum ma multumeam sa ii zic parerea sau sa ii mai dau ici colo ceva sfaturi pentru piesele care le facea, iata ca de data aceasta i-am cerut proiectul si m-am oferit sa ma implic si eu in piesa; cel putin sa "printez" viziunea mea intr-un remix.

Ador inspiratia venita din locuri neasteptate pentru ca stiu ca numai asa pot compune piese superbe, piese care sa transmita cu adevarat ceva.Voi uploada cat de curand si un demo.

Buchard - Ocean Deep's [Mixman's aquatic dance rmx]

Song Genre: originalul e ceva tehno, remixul meu va fi un chillout constructiv

Progress: working on the main rythm.

No comments:

M I R C E A

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

A dream is an answer to a question we haven't learn how to ask.

Followers