Tune of Straja 2011

Astazi de la ora 19 !

..::RhiZoo (moderatorul radio-show-ului I LOVE MUSIC) va invita sa ascultati astazi, 28oct, de la ora 19, o emisiune superba. In setul sau, din cate mi-a soptit "o pasarica", vor fi piese fresh, noi noute. :) Invitatul special din aceasta seara voi fi chiar eu, Mixman, si va promit un set extraordinar, centrat precum v-am obisnuit si pana acum, pe o TEMA sau pe un subiect din viata noastra.Multam RhiZoo de invitatie! :) De data aceasta nu va voi zice care e tema, va las pe voi sa ghiciti. Dar ca sa nu ziceti ca sunt rau, va comunic ca in setul meu de la ora 20 pana la 21 va dau un "sneak-preview" la un remix superb realizat de Hypnotiq la piesa Euphoric Kiss,care acum 2 ani va incanta urechile :) Ii multumesc pe aceasta cale lui Hypnotiq ca a reinviat-o si a avut inspiratie sa lucreze la ea. Dedic acest mixset lui Adi Tudoran(stii de ce), alaturi de care in curand voi lansa piesa "Heights". Victore (Mihailescu) te salut si pe tine, mai da si tu un semn de viata! Numai am ce sa zic, doar ca ne auzim de la 19 :D Ceau! Click sa vezi flyerul: Free Image Hosting at allyoucanupload.com

No comments:

M I R C E A

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

A dream is an answer to a question we haven't learn how to ask.

Followers