Tune of Straja 2011

POZE SIAB 2007

In sfarsit mult asteptatele poze de la Salonul Auto Bucuresti din 5 octombrie.. M-am dus acolo in ideea de a vedea masini, pentru ca am zis ca numai vreau sa vad picior de femeie o perioada, dar se pare ca am vazut mai mult decat picioare, heheh. Fete dragute, masini beton. Skoda avea un stand incredibil.. cred ca am stat la ei cel putin 40 de minute! Stiu pe de rost motorizarea la majoritatea modelelor, hehehe. Mare surpriza a fost sa dau de bebeluse acolo, mai ales de cea blonda. Am strans un treanc imens de kestii(pliante, reviste, poze) si daca pozele au iesit "tremurate" e din cauza faptului ca nu puteam tine bine teancul de pliante si mobilul ca sa fac poze, si nu din cauza faptului ca tremuram din cauza fetelor.....

4 comments:

Anonymous said...

au au nene...ai facut poze ca un barbat ce esti :)) ai mai facut si una doua cu cate o masina :)) in schimb...Loganu nu l-am vazut :)))

Anonymous said...

aaa.. deci asta inseamna SIAB ... :)shish! un bebelus intre bebeluse :D

Anonymous said...

Hai si tu! http://www.craiovablog.org/2007/10/10/anti-emo.html

Anonymous said...

foarte fain! imi plac pozele si comentariul tau ;)

M I R C E A

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

A dream is an answer to a question we haven't learn how to ask.

Followers